Fall Foliage

12 oktober 2011 - Bennington, Vermont, Verenigde Staten

Na een foto te hebben gemaakt van 'Mystic Pizza' zijn we op weg gegaan naar de Green Mountains. Opnieuw hadden we een zonovergoten dag en al snel werd duidelijk dat de herfst zijn intrede had gedaan. Het plan was om de "Mohawk Trail" te rijden, van oorsprong de handelsroute van de indianen. Er was echter wat onduidelijkheid over de route, in verband met 'hurricane Irene' is hier nogal wat beschadigd. Ondanks dat we van deze schade tot nu toe niet veel hebben gezien bleek de Mohawk-trail echter afgesloten.

Via een omleidingsroute zijn we eind van de middag aangekomen in Bennington. In Vermont is het volop herfst en de kleuren zijn prachtig. Vandaag hopen we wat mooie wandelingetjes in dit gebied te kunnen maken, het weer slaat echter wel om en de voorspellingen zijn helaas herfstachtig. Hopelijk valt het mee...

1. Bob en Mia:
    12 oktober 2011
    Net alle dias gekeken. we zitten met bewondering daanaar te kijken. Wij zouden daar gewoon blijven. Want mooier kan het toch niet worden. Jullie boffen met het weer. Geen sneeuw geen regen . Veel plezier and take it easy!
  2. Karin:
    12 oktober 2011
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Ook hier is de herfst zeer actief vandaag. Gewoon zo als vanouds, veel regen. Geniet lekker van jullie prachtige reis. Liefs Karin
  3. Wim Janssen:
    12 oktober 2011
    Wat een prachtige kleuren !! Blijf genieten en (dus) foto's maken.
    groet, Wim
  4. Maaike Boerakker:
    13 oktober 2011
    Ongelooflijk al die kleuren! echt heel mooi. Ben erg jaloers!
    Ook de foto's van de paddenstoelen zijn heel erg mooi.
    Veel plezier daar en tot snel.

Liefs van Maaike