Aankomst Boston

8 oktober 2011 - Dennis, Massachusetts, Verenigde Staten

Ondanks een aantal strubbelingen zijn we gisteren om 13:00 lokale tijd aangekomen op het vliegveld van Boston. Er waren wat problemen t.a.v. de reserveringen voor de hotelkamer bij Van de Valk, onze vliegtuigstoelen en de maaltijd in het viegtuig. Dit leverde de nodige stress op, terwijl vakantie toch juist ontspannen moet zijn...  Zowel op Schiphol als in Boston kreeg ma een voorkeursbehandeling waardoor ze bijna als 1e in het vliegtuig zat en als 1e door de immigratie heen was. Wij hoopten aan te kunnen sluiten bij deze privilige maar werden door een strabante Amerikaanse echter terug naar de (hele lange) rij verwezen. Helaas!

Op dit moment is het hier 06:00 in de ochtend en kunnen we niet meer verder slapen. We zijn in Hull, een schiereiland nabij Boston. Vanwege een probleem met de hotelkamer hebben we uiteindelijk een kamer met balkon gekregen. Vandaar uit hebben we uitzicht op de NoordAtlantische Oceaan. Het plan was om vandaag terug naar Boston te rijden en daar de Freedom Trail te lopen. Echter is Boston een erg drukke stad en blijken ze ook hier last te hebben van files. Gisteren hebben we er bijna 2 uur over gedaan om in Hull aan te komen, en het is maar 40 km. Waarschijnlijk dat we daarom meteen richting Cape Cod zullen gaan want dit weekend is het cranberriefestival.

We zullen proberen om regelmatig een berichtje op deze log te zetten. Dit zal misschien niet altijd lukken maar laat een berichtje achter op onze weblog, dat stimuleert ons weer om iets te schrijven. Foto's hebben we nog niet gemaakt maar die zullen spoedig volgen.

1. dragana:
    8 oktober 2011
    Hejjjj Ammarie ;-),

Denk aan 'Om-denken' he! Genieten van je vakantie en dingen die anders gaan dan verwacht, dat zijn dan juist de leukste verhalen :-).
    Ben wel nieuwsgierig of je zonder protest achteraan in de rij bent aangesloten ;-)... Miss you already! Have fun! En natuurlijk ook groetjes aan Erik!!!

Dragana
  2. Bas en Nancy:
    8 oktober 2011
    Hello lucky bastards!

Zelfs met zoveel problemen willen we nog steeds ruilen. Net terug gekomen van een hele fijne vakantie in Duitsland, wensen we jullie een hele fijne reis toe.

Gr. Bas en Nancy
  3. Martijn:
    9 oktober 2011
    Hey there,

Ach ja, stress, wie is er niet groot mee geworden..

Mooi dat ma zo in de watten wordt gelegd, er zitten zo voordelen aan minder mobiel zijn,dat blijkt wel weer. de volgende keer(..) dus vantevoren een heupje kneuzen of een herniaatje veinzen, een goede voorbereiding, daar profiteer je later van.
    ik zou zo zeggen, stroom lekker me met de omstandigheden, het zijn kadootjes waar je later om kunt lachen.

Break a leg,

Martijn

Cranberriefestival.. amerikaanse versie van het fruitcorso in Tiel?