Mystic

11 oktober 2011 - Bennington, Vermont, Verenigde Staten

Vanuit Cape cod zijn wij op weg gegeaan naar Mystic. Onderweg heerlijke broodjes en muffins gekocht, maar helaas was er geen mooi picknickplekje te vinden. Aangekomen in Mystic besloten we om Mystic Seaport te bezoeken, dat is een soort openlucht museum wat het leven laat zien van walvisvaarders uit vroegere tijden. 's Avonds besloten we een pizza te gaan eten en 'onverwachts' belandden we in het restaurant 'Mystic Pizza', bekend van de gelijknamige film uit 1988 met o.a. Julia Roberts, dat was een bijzondere ervaring. De pizza's waren gelukkig ook erg lekker. Helaas hadden we geen fototoestel bij de hand.

Na ons ontbijtje vertrekken we richting Bennington en The Green Mountains. Maar eerst gaan we nog langs Mystic Pizza om alsnog een foto te maken. Onderweg hopen we de Mohawk-trail te kunnen rijden, deze route wordt aangeraden vanwege de mooie herfstkleuren. Gezien de schade van "Irene" is het echter niet helemaal duidelijk of deze weg begaanbaar is. We zullen zien vandaag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. dragana:
    11 oktober 2011
    Heerlijk zo'n vakantie! Wat een verschil met natte, druilerige weer in Nederland... Hoop straks wat meer foto's te zien!
    Annemarie, check je je mail? Er is goed nieuws!

Groetjes

Dragana
  2. Dagmar de Cock:
    12 oktober 2011
    Hallo vakantiegangers,

Geniet er lekker van! Ik kom regelmatig even een kijkje nemen!

Groetjes Dagmar
  3. Johanna:
    12 oktober 2011
    Hallo levensgenieters,

Heerlijk om te lezen hoe goed het jullie gaat! Wij zijn net terug uit Mexico en ik moet nog even bijkomen van mijn jetlag.
    Tot gauw in Nederland! groetjes, Johanna